Expedice Krkonoše III.

datum : 30.leden - 6.únor 2011
počet účastníků : 34

Odskok na dalších 50 fotografií

Naše třetí expedice do krásných hor zvaných Krkonoše ......

Již potřetí nás čekala krkonošská zasněžená krajina. Tentokráte v chatě Rolba v Horních Mísečkách v oáze klidu s vlastní sjezdovkou a vlastním vařením.

Odjeli jsme vlakem z Litoměřic v neděli ráno a po poledním již byli namístě. Ještě dopravit bagáž na chatu, kde nám pomáhal majitel chaty na sněžném skútru a pak ubytovat, něco lehce povařit a … byl večer.

Druhý den nás probudilo překrásné slunečné počasí, které trvalo až do středy. Všichni jsme si užívali sněhu a sluníčka. Kopec na bobování byl hned vedle chaty a sjezdovka za chatou, no co více si přát. Leontýnka vařila a jako vždy samá dobrá jídla. A večer jsme byli všichni hodně unavení.

Od čtvrtka se zatáhlo a občas sněžilo, občas foukalo, ale nikomu to neubralo na náladě. Bobovalo se i lyžovalo a dokonce jsme si zajezdili i za tmy a bylo to úžasné.... v pátek odpoledne si všichni připravili masky, teda všichni co chtěli a po večeři se udělala diskotéka s maskami a tancem. Zlatým hřebem byla Leontýnka, která všem přinesla Kinder vajíčka.....

V sobotu dopoledne jsme si odskočili do nedaleké Jilemnické boudy na pohár, prošli se Mísečkama a po řízku a poledním odpočinku si naposledy všichni vyjeli na lyže a boby a pak u vlekaře na poslední svařák. Večer se balilo a v neděli ráno jsme vše svezli na parkoviště, naložili na dodávku a nás pak odvezl autobus do Martinic, kde jsme nastoupili do vlaku a hurá směr Litoměřice, Čížkovice a Libochovice

Byl to nádherný týden …..